תזונה נכונה: כך תשלבו תזונה טבעונית בתפריט שלכם

אנשים שלא ויתרו עדיין על צריכת בשר, מעוניינים גם הם ליהנות מדי פעם מארוחה טבעונית או ממנות טבעוניות שונות, ולו כי מדובר בארוחות בריאות ומשביעות במיוחד. אנחנו נלמד כאן כיצד אפשר לשלב תזונה טבעונית בתפריט שלנו.

תזונה טבעונית ובריאה

זה נכון שאנחנו שומעים על לא מעט אנשים שהחליטו לעבור מתזונה לרגילה אל תפריט בתזונה טבעונית, אך כפי שאנחנו יכולים להניח, מרבית האנשים עדיין צורכים בשר או במילים אחרות, לא ויתרו עדיין על התזונה הרגילה.

אך זה לא אומר שאותם אנשים, לא יכולים או לא רוצים ליהנות מארוחה טבעונית מדי פעם או ממנות טבעוניות. דברים שהם מעבר לסלטים רגילים, מנות קצת יותר מורכבות אשר באופן שגרתי נהוג להכין אותם עם בשר, ביצים או חלב, אך אפשר אם רוצים להחליף את המרכיבים הנ"ל בתחליפים טבעוניים מתאימים.

לפני שנציג כמה דוגמאות לכך, חשוב להדגיש, היום הרבה יותר פשוט למצוא מנות כאלה והרבה יותר קל להכין מנות טבעוניות. שכן היום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות שמוכרים מרכיבים טבעוניים, בין אם כאלה שניתן להחליף בעזרתם את המרכיבים הרגילים, ובין אם מדובר במנות טבעוניות שלמות.

תזונה טבעונית ובריאה

כיצד משלבים תזונה טבעונית בארוחה?

באופן רגיל, למשל, אנחנו נוהגים להכין מנות חלביות עם חלב רגיל, קרי חלב פרות או עזים. אנחנו יכולים לבחור ולהכין את אותן מנות, עם חלב שקדים או חלב סויה, כנ"ל גם לגבי גבינות, במקום להשתמש בגבינה רגילה או יכולים למצוא גבינות טבעוניות עשויות טופו או סויה. מי שרוצה להכין נניח פיצה, יכול לשלב גם פפרוני טבעוני, כלומר מסויה. אז אפשר ליהנות מפיצה עם פפרוני טבעוני וגבינה טבעונית.

דוגמא אחרת טובה הן מנות שאמורות להיות בשריות אך, הן מורכבות מתחליפים. למשל, במקום קציצות בשר רגילות, אנחנו יכולים להחליף את הבשר בעדשים חומות, בטטה או סלק, ואז ליהנות מקציצות איכותיות לא פחות וטעימות אפילו יותר

גם בזירת הקינוחים אנחנו יכולים ליהנות מקינוחים שכוללים במקום שוקולד רגיל, שוקולד טבעוני ובמקום חלב תחליפים שונים.

בסיכומו של דבר, אפשר ליהנות מתזונה נכונה גם אם אנחנו מחליטים להכניס מנות ומרכיבים טבעוניים לכל דבר.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו בין חברים

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

השאירו תגובה

אולי יעניין אותכם?