כמה חטיפי חלבון מומלץ לצרוך ביום?

כמות חטיפי החלבון שיהיה כדאי לכם לצרוך בכל יום תהיה תלויה במטרות האימון שלכם. אם אתם מפתחי גוף מקצועיים, תהיה חשיבות הרבה יותר גדולה לצריכה של כמות מספקת של חלבון. כמובן שגם אם אתם מפתחי גוף חובבים ששואפים לעלות במסת השריר, תהיה לכך חשיבות, אך תצטרכו פחות חלבון, בחרו את המור המתאים לכם בלינק http://www.emc2protein.co.il.

עליכם להגדיר בצורה ברורה ומדויקת את כמות החלבון שאתם רוצים להגיע אליה באופן יומי בתור אנשים פעילים וביחס למשקל הגוף שלכם. לאחר שתהיה לכם כמות מדויקת, תוכלו להבין טוב ביותר כמה חטיפי חלבון תצטרכו או האם אתם בכלל צריכים אותם, שכן תוכלו להגיע אל הכמות הנדרשת ישירות מהאוכל שאתם אוכלים.

האם אפשר להגיע למספיק חלבון מהאוכל?

זה תלוי במידה רבה בתפריט היומי והאוכל שאתם בוחרים להכין בכל ארוחה. בניגוד למה שרבים חושבים, לא חייב לאכול חזה עוף בכל ארוחה כדי להגיע להרבה חלבון בכל יום. ניתן גם לאכול דגים, בשר אדום, פירות ים, גבינות ועוד. מומלץ להכיר חנות אבקת חלבון לספורטאים ומתאמנים.

נסו להרכיב תפריט יומי שתוכלו להתמיד בו ושיוכל לעזור לכם לעמוד בכל המטרות שלכם בסופו של דבר. אם תדעו לעשות את זה בצורה מוצלחת, זה בוודאי יאפשר לכם לעמוד בכל היעדים הספורטיביים שהצבתם לעצמכם ויגדיל את הסיכויים שלכם לעלות מסת שריר במהירות רבה.

כמה זה ייקח לכם לעלות מסת שריר?

התשובה לכך תלויה בגיל שלכם, הגנטיקה, סוג האימונים שאתם עושים, התזונה והשינה. אלו הם הפרמטרים העיקריים שישפיעו על קצב העלייה במסת השריר שלכם. כדי לעמוד ביעדי האימון שלכם ולהצליח לעלות שריר, יהיה כדאי לכם להעניק חשיבות לכל אחד מהפרמטרים שהזכרנו ולעשות מאמץ על מנת לוודא שאתם עושים את הטוב ביותר בכל אימון.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו בין חברים

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

אולי יעניין אותכם?