מה ההיתרונות של ספירולינה טרייה והיכן אפשר לקנות אותה?

ספירולינה טרייה היא סוג של אצות כחולות-ירקות שעמוסות בחלבון, נוגדי חמצון וכלורופיל. ניתן למצוא אותו באוקיינוס ובאגמים, אך הוא זמין גם בצורת אבקה.

יתרונות ספירולינה טרייה הם רבים. הוכח שזה עוזר לירידה במשקל, כמו גם במספר בעיות בריאותיות אחרות כמו מחלות לב וסרטן.

זה גם טעים כשמערבבים אותו לשייקים או מוסיפים לסלטים ומרקים. אתה יכול למצוא אותו בחנות המכולת המקומית שלך או באינטרנט במחיר סביר!

ספירולינה – טעים להכיר!

ספירולינה היא סוג של אצות כחולות-ירקות עשירות בחלבון, ברזל, מגנזיום וכלורופיל. ניתן למצוא אותו בקלות בטבע או לגדל אותו באקווריום ביתי.

זהו המזון הצמחי הצפוף ביותר בעולם ומכיל למעלה מ-60 ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו שונות.

ספירולינה שימשה כתרופה במשך מאות שנים על ידי תרבויות מקומיות בשל ערכה התזונתי הגבוה. הוא שימש בשל סגולותיו הרפואיות לטיפול במגוון רחב של מצבים בריאותיים כגון אסטמה, סרטן, סוכרת ומחלות לב.

ספירולינה טרייה היא סוג של אצות הנצרכות לעתים קרובות כתוסף מזון. נמצא כי יש לו יתרונות מרובים, כולל היכולת לעזור בירידה במשקל ולשפר את הבריאות הכללית.

הוא מכיל נוגדי חמצון, חלבונים, ויטמינים, מינרלים ופיקוציאנין המעניק לספירולינה את צבעה הכחול-ירוק.

היתרונות של ספירולינה

ישנם יתרונות רבים של ספירולינה, כמו ערכה התזונתי הגבוה והיכולת לספק תמיכה נוגדת חמצון. יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות ומסייע בניקוי רעלים.

– תכולת החלבון בספירולינה גבוהה יותר מכל מקור מזון אחר, מה שהופך אותה למקור מצוין עבור צמחונים וטבעונים שזקוקים ליותר חלבון בתזונה שלהם.

– הספירולינה מכילה גם סידן, ברזל, מגנזיום, אשלגן ואבץ – כולם רכיבי תזונה חיוניים שלעיתים חסרים בתזונה שלנו.

– הספירולינה מכילה גם נוגדי חמצון הנקראים פיקוציאנינים הידועים כמפחיתים את הסיכון למחלות לב, סרטן וסוכרת תוך שיפור תפקוד המוח והתפקוד הקוגניטיבי.  מידע נוסף באתר לייב ספירולינה

 

אהבתם את המאמר? שתפו אותו בין חברים

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

השאירו תגובה

אולי יעניין אותכם?